آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



سامسونگ خبرهای بیشتری از پرچمداران آتی‌اش، گلکسی نوت 4 و نوت 5 منتشر کرده است

article-2507779-196E195F00000578-429_634x418

رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده‌اند که سامسونگ امسال قرار است اسمارتفونی با صفحه خمیده را روانه بازار کند و این اسمارتفون احتمالا یکی از گلکسی‌ها خواهد بود. در CES سال گذشته دیدیم که سامسونگ از یوم، برند ساخت پنلهای قابل انعطاف خود حرفهایی زده بود. در آن رویداد صفحه نمایشی که از طرفین خم شده، به معرض نمایش گذاشته شده بود.

حالا نمی‌دانیم که آیا منظور این برند کره‌ای از صفحه خمیده دقیقا همین طرح باشد یا نه. یکی از تحلیلگران Korean KDB Daewoo Securities سانگ جانگ هو در اینباره گفته است که تلفنهای خمیده تا پایان امسال در چند میلیون نسخه عرضه خواهند شد.

با در نظر گرفتن این اظهار نظرات می‌توان مطمین بود که سامسونگ در زمینه صفحات خمیده جدی است. تحلیلگران بر این باورند که هدف نهایی این سازنده ساخت تلفنهای خم شدنی واقعی است و این هدف احتمالا در اواسط سال آینده تحقق پیدا خواهد کرد.

چیزی که تا بحال هم مانع رسیدن به این هدف شده، بحث تولید باتری‌های قابل انعطاف است. یک فرد ناشناس از دست اندرکاران داخلی سامسونگ گفته است که تکنولوژی ساخت باتری‌های مناسب خیلی عقب‌تر از ساخت صفحات نمایش انعطاف پذیر است.

بعلاوه گفته می‌شود قولی که آقای کوان او هیون سال گذشته در Analyst Day مبنی بر تولید تلفنهای خم شدنی داد، احتمالا در پرچمداران آتی این سازنده عمل خواهد شد. مثلا می‌توان گفت نوت 5 که اواسط سال آینده معرفی خواهد شد، تفاوت بسیار زیادی با نوت‌های ساخته شده تا به امروز خواهد داشت. در ضمن نوت 4 که امسال منتظر آن هستیم نیز احتمالا با صفحه‌ای متفاوت از آنچه تا به حال دیده‌ایم خواهد آمد، صفحه ای که شاید فعلا قابلیت خم شدن نداشته باشد، اما قطعا شبیه به صفحات معمولی هم نخواهد بود.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید